/ moaa /

no camera!

hallå där.

idag väkte pappa mig vid kvart i tio, då gjorde jag mig iordning och åt frukost. Runt halvelva åkte vi iväg för att titta på kamera. Näe ingen kamera kom jag hem med idag heller, den finns inte nånstans för det priset jag vill ha, great!
När vi kom hem gjorde vi pasta och köttfärssås, mums. Sen gick jag hem till Rebecka, där tittade vi bilder, pippi parodin, haha (hej herr nilsson va ful du är) nån som fattar? ;)

Vid halvfem åkte vi ned till stan, där Calle och Erik uppträdde. Dock såg vi inte så mycket, vi stod nedanför och såg eriks as, haha.
Vi gick in på h&m, där köpte jag lösnaglar (y). Sen tog vi bussen till hageby där vi tittade lite och så.
Sen tog vi en rask promenad hemmåt!

Nu har jag fixat naglarna, och dem sitter som klistret! Nu är dem också målade med fin rosa färg, hihi.
ska strax sova så jag orkar morgondagen.

xoxo Moa