/ moaa /

MOT TURKIET

Hej!
 
I tisdags fick jag och mina systrar reda på en jätterolig grej, vi ska nämligen vara brudtärnor på vår fasters bröllop i december. Vi ska även sjunga några låtar så det ser jag verkligen fram emot.
 
Igår jobbade jag sista dagen, eller vem vet om jag får komma tillbaka ännu en gång senare. Men man ska inte förvänta sig för mycket! Packade på kvällen och det gick sisådär, saker och ting har i alla fall packats ner nu och lite senare ska det sista i. Har precis gjort iordning mig för en fika på stan med Becka och Karin.
 
Ikväll går flyget mot Turkiet Alanya 21.50, där ska vi spendera två veckor i solen. Sjukt underbart, resan bokades i oktober förra året så man har ju gått och längtat i ungefär ett år nu. Bloggen kommer nog inte bli uppdaterad, och om den blir det så blir det genom mobilen.
 
Vi hörs när vi hörs annars!
 

Två bilder från förra året i Turklandet!