/ moaa /

MYSIG KVÄLL

Hej!
 
Hade en mysig kväll igår med familjen, pappa gjorde plankstek. Efter en dag med endast några rån i magen så smakade plankan väldigt bra. Senare satt vi framför tvn och såg någon film, den var väldigt bra men eftersom jag skulle upp tidigt idag så hann jag inte se klart den.. 
 
Ja, inatt har jag nog vaknat en sisådär fem gånger i alla fall. När man inte jobbat på en vecka är kroppen lite orolig över att inte vakna när alarmet ringer. Så kroppen väljer att tro att det är dags o gå upp, men FEM GÅNGER är väl och ta i?! Som tur var vaknade jag av alarmet och var på jobbet vid kvart över fem. 
 
Åkte till gymmet efter jobbet, körde lite cardioträning. 15 min på löpbandet (joggade 10, gick i 4% uppförsbacke 5) därefter körde jag hårt på crosstrainer 15 min. Körde några magövningar med systra mi innan jag åkte hem och tog en efterlängtad dusch. 
 
Har druckit kaffe med papsen som varit ledig idag. Han har tvättat min blå pärla, så nu blänker den förhoppningsvis! 
 
Ska försöka hitta filmen vi såg igår och se resterande. Hoppas ni har haft en bra dag!
 
Christmas