/ moaa /

LÄNGDSKIDÅKNING

Hej! Skönt att man äntligen fick sova ut i lördags efter att ha gått upp 04.20 hela veckan. Veckan har bestått av jobb och träning. Igår åkte jag pappa Emelie och Fredrik till XXL i Linköping (jag körde, gick väldigt bra), jag köpte mig ett par längdskidor och tillbehör till dem. På kvällen träffade jag några saknade vänner, väldigt trevligt även om jag åkte hem tidigt.
 
Jag åkte hem tidigt för att jag och pappa skulle upp och åka skidor idag. Vi åkte ut till simonstorp och tog varvet på 7km, vilket räckte gott och väl. Kan ju säga att armarna behöver tränas.. Staka gick ju åt fanders och tekniken hittade man i slutet av spåret.. Men för att vara första gången på väldigt länge så tyckte jag att det gick bra!
 
Imorgon har jag körlektion vid halvnio så ska strax krypa ned i min nybäddade säng. Hoppas ni har haft en bra helg!
 

Det var inte alls så mulet som det ser ut att vara, pappa använde blixt när han tog kortet haha!