/ moaa /

FIN VÄN

Hej alla goa och glada!
 
Ligger just nu i sängen redo att snart sova men tänkte skriva några rader här först. Igår var jag väldigt trött och det märktes på mötet vi hade efter lunch på jobbet, satt och nicka till ett par gånger.. Tog mig i alla fall till gymmet efter jobbet, ben, rumpa och rygg tränades och orkade jogga i hela 25 minuter på löpbandet innan. Tänk att man kan om man så väl vill, har ju knappt orkat springa en minut förut! 
 
Idag gick dagen på jobbet fort och jag fick massor gjort. Börjar tyvärr känna av en förkylning som inte riktigt brytit ut ännu.. Så imorgon skippar jag träningen.. Vill ju men ska bli helt frisk först! Under eftermiddagen har jag varit hos min fina vän Kristin och hennes pojkvän Martin. Fick nybakat fikabröd och kaffe när jag kom, bortskämd som man är. Gud vilken fin vän jag har och även om vi inte ses så ofta så kan vi prata om allt mellan himmel och jord. Kristin spelade piano och sjöng för mig, hon är så duktig! Självklart sjöng jag med lite, hihi. Tack min fina vän för idag!
 
Nej, nu är det dags att sova. Godnatt!
 
 
Tjuvstartade med första adventsljuset!