/ moaa /

WEEKEND

Hejsan,
ja det har inte blivit mycket skrivande här på nästan en vecka nu. Orsaken? att jag jobbar eftermiddag och ägnar min lediga förmiddag till annat. Som i tisdags var jag och Emelie hos mormor, vi fick både fika och middag. Det bjöds på stek med sås och potatis och annat gott tillbehör. 
 
Har även själv stått i grytan och gjort köttfärsås som jag tydligen är värdelös på, får aldrig till någon bra smak. Men däremot fick jag till sex matlådor så sen i onsdags har jag ätit det till både lunch och middag... Ska inte äta det på flera veckor nu! Har jobbat extra idag och det var slitsamt att gå upp kvart i sex när man inte hamnade i säng förrän elva igårkväll men jag slutade kvart över tolv så dagen gick fort.
 
Har precis tagit mig en långdusch för om ett par timmar ska jag hem till min faster och hennes man innan vi ska ut på restaurang och äta gott. Hoppas ni har det fint så höres vi!
 
last saturday night. 
 
#1 / / Lisa:

Så himla snygg är duuu!